Отримати пропозицію
Наш TG канал
IMR
ДОСЛІДЖЕННЯ
СТРАТЕГІЯ
РЕАЛІЗАЦІЯ. РЕЗУЛЬТАТ
100+ сайтів
25+ ніш
96%збільшують кількість продажів
результат помітний вже через 1 міс
Наші
пропозиції
services
Базовий

 

  • Послуги: 5 000 грн
  • Аналіз продукту
  • Аналіз ринку
  • Аналіз вашої ЦА
  • Аналіз конкурентів
  • Створення УТП
  • Створення маркетингової стратегії
  • ТЗ зі змін на сайті
Cтандарт
  • Послуги: 8 000 грн
  • Аналіз продукту
  • Аналіз ринку
  • Аналіз вашої ЦА
  • Аналіз конкурентів
  • Створення УТП
  • Створення маркетингової стратегії
  • Створення нових банерів
  • Зміни на сайті після погодження
  • Аналіз Analytics та дій користувачів
  • Аналіз юзабіліті

*Під кожен проект стратегія розробляється індивідуально виходячи з аналізів та знайдених проблем

Результат
  • Послуги: 8 000 грн
  • Аналіз продукту
  • Аналіз ринку
  • Аналіз вашої ЦА
  • Аналіз конкурентів
  • Створення УТП
  • Створення маркетингової стратегії
  • Створення нових банерів
  • Зміни на сайті після погодження
  • Аналіз Analytics та дій користувачів
  • Аналіз юзабіліті
  • + Пакет SEO “СТАНДАРТ”

*Під кожен проект стратегія розробляється індивідуально виходячи з аналізів та знайдених проблем

У випадку, якщо до проекту потрібен точковий підхід під вирішення певних проблем або досягнення цілей у строки - радимо вибрати пакет «3 в 1»

Отличия данного пакета от базовых решений

Пакет IMR CТАНДАРТ

Пакет SEO CТАНДАРТ

Пакет PPC ЗЛІТ

Максимальний результат у найкоротші терміни

Підтримка 24/7

3 в 1
  • Послуги: від 50 000 грн
  • Маркетинговий бюджет: 20 000 грн
  • Використання KPI з 1 місяця

*будь-які ніші

Переваги даного пакету для бізнесу

Команда під проект

Швидка робота

Повний зв'язок 24/7

Знижка на обсяг робіт

Ми чекаємо на Вашу заявку, і зв'яжемося з Вами протягом робочого дня

Отримати
Консультацію
request

    Результати роботи
    у наших кейсах
    results
    Як відбувається
    робота над проектом
    roadmap
    ЗВ'ЯЗОК І ЗНАЙОМСТВО

    Ви залишаєте заявку на обговорення вашого проекту. Ми вибираємо зручний час для дзвінка та знайомства.

    1
    ОБГОВОРЕННЯ

    Ми ознайомлюємося з вашим проектом, дізнаємось ваші цілі та дізнаємося подробиці щодо вашого бізнесу.

    2
    СТВОРЮЄМО ПЛАН РОБОТ

    Ми створюємо план робіт, при реалізації якого ми з вами отримаємо результати. Формуємо прогноз, скільки на це потрібно часу та коштів.

    3
    ПЛОДОТВОРНА ПРАЦЯ НАД ПРОЕКТОМ

    У цей момент ми завжди на зв'язку!

    4
    ВЗАЄМОДІЯ

    Проміжні файли та вирішення супутніх проблем та питань

    5
    РЕЗУЛЬТАТ

    У прогнозований термін ми отримуємо проміжні або фінальні результати. Обговорюємо наші дії далі.

    6

    Ми зібрали для вас відповіді на найчастіші питання

    • Що таке IMR
      • Internet Marketing Researches - це інтернет-дослідження в галузі маркетингу.
        Маркетингові дослідження покликані обслуговувати інтереси конкретного підприємства (часто дуже вузькі та спеціальні). Дослідник надає інформацію про стан «зовнішнього середовища» (конкуренти та споживачі).
        До списку основних переваг маркетингових досліджень в інтернеті входять:
        • географічна віддаленість респондентів (можна опитати велику кількість осіб);
        • вартість досліджень (онлайн-опитування чи фокус-групи можуть суттєво заощадити фінанси компанії, оскільки не доведеться витрачатися на роботу інтерв'юерів, оренду приміщення тощо);
        • швидкість (просте опитування респондентів у традиційному вигляді може зайняти набагато більше часу, ніж онлайн-опитування);
        • уявна анонімність ( згідно з дослідженнями вчених-соціологів, навіть після надання повних даних про себе людина почувається вільніше, працюючи через інтернет, коли її не бачать).

    • Які види IMR існують
      • Сегментация рынка
      • Маркетинговое исследование спроса
      • Исследование предложения
      • Оценка доли рынка
      • Оценка импорта/экспорта
      • Мониторинг и динамика цен
      • Анализ закупок
      • Анализ поставщиков
      • Исследование и анализ конкурентов
      • Оценка качества обслуживания (услуга «Тайный покупатель»)
      • Оценка клиентской удовлетворенности
      • Оценка лояльности
      • Оценка бренда и узнаваемости
    • Як зрозуміти, що потрібно проводить IMR?
      Ринкові дослідження необхідні перед інвестиціями, оскільки їхнє завдання – знизити ризик чи невизначеність у питанні повернення фінансових коштів. І тут необхідність досліджень очевидна. По-перше, достовірна інформація дозволяє знизити ризик прийняття рішень, що призводять до несприятливого результату. По-друге, вона дозволить з більшою ймовірністю приймати рішення, оптимальні у розвиток компанії. Якщо ж фірма успішно працює на ринку, а конкуренти не змушують додаткових зусиль, то необхідність досліджень не очевидна.
    • Як визначити метод IMR?
      Використовувані методи визначаються з потреб у зборі інформації, яка потрібна на вирішення завдань конкретного дослідження.
    • Яку користь принесе IMR?
      Аналіз даних, отриманих під час досліджень, допоможе виробити концепцію та індивідуальну стратегію маркетингу. IMR допоможе дізнатися більше не тільки про товар, а й про продукцію прямих та прихованих конкурентів. Проведення маркетингового дослідження дає переваги над конкурентами та інформацію про те, які заходи необхідно вжити, щоб покращити характеристики товару в очах споживачів.

    Нам
    довіряють
    clients

    61000, м. Харків, вул. Свободи, 9, оф. 307, Україна

    Отримати
    Пропозицію
    request

      цікаве
      у нашому блозі
      interesting
      Отримати пропозицію
      на аналіз БІЗНЕСУ
      залиште контакти та спеціаліст з обліку ваших потреб та побажань підбере оптимальний тариф

        Менеджер вже чекає на Вашу заявку :)