SEO рішення 2022: падає сайт після Core Vitals Google Update Україна
articleУ цьому кейсі ми стисло розповімо, що робили для виходу сайту зі стабільного падіння після літньо-осінніх апдейтів від Google.
Початкова ситуація та суть проблеми
Сайт знаходився у нас на обслуговуванні понад 3 роки, з моменту створення. Послідовний висновок звідси – просування відбувалося на новому домені, з новим проектом, з нуля. Здавалося б – ідеальний варіант для роботи SEO-команди, і так воно і є.
За півтора року нам вдалося вивести проект у лідери ринку та зайняти по всіх групах товарів 1-4 місце з урахуванням маркетплейсів (OLX, Prom, інші).
Наприкінці літа, після виходу оновлення Google Core Vitals, сайт почав поступово падати. Щотижня по мінус 1-2 позиції, і за підсумком ми отримали замість 1-3 місця (за важливими ключовими словами) аж 7-15.
Логічно зараз сказати, що “зробіть рекомендації апдейту, і все стане добре”, але не тут було.
Що було зроблено на стартовому етапі
Поки що без огляду на конкурентів, поспілкувавшись із колегами, ми почали займатися (здавалося б) очевидними речами:
- Впровадження UA версії зі всіма налаштуваннями (сайт під український ринок)
- Виведення швидкості в зелену зону за Google Speed
- Налаштування сайту під відповідність Core Vitals
- Зручність для мобільних пристроїв (як візуальна, так і за оцінкою Search Console)
- Усунення всіх помилок у вебмайстрі (навіть тих, якими раніше не займалися, тому що і без цього був успіх у просуванні)
Після впровадження всіх робіт вище сайт був проіндексований, а ми далі продовжили спостерігати за результатами.
Результати нам дуже “сподобалися”:
Інформація з Вебмайстра. У цьому кейсі спиратимемося цифри саме з нього, т.к. кейс більше технічного формату:
ЩБД чи “що було далі”?
Далі, восени, нас наздоганяє посилальний Update, в якому сайт втрачає ще більше в позиціях і середня у проекту стає не 4, а 17.
Що важливо знати про масу проекту? Це гарні Міралінкс майданчики, PBN розміщення (головні та блогові) та крауд.
Тут ми бачимо, що fresh посилання на домені були постійно, з урахуванням інших доменів, що відвалилися. Як мінімум можемо говорити про відсутність похилої вниз.
Влітку, в сезон, ми пробустили масу посилань (видно по невеликій свічці), і коли почалася історія посилальних апдейтів – маса була припинена, і проводилися внутрішні роботи за проектом (в рамках падіння сайту).
З посиланнями на це все. Ми їх не чіпали і вичікували наступні новини щодо позицій сайту.
Підсумки виконаної роботи (до історії посилання)
Тут констатуємо факт 100% відсутності основних помилок з посиланням на апдейт:
Завершальний етап лікування сайту
Позиції далі падають. Ми приймаємо рішення про повну переоптимізацію сайту (так-так, ми знаємо, що потрібно було почекати, але у нас є всі бекапи)
- Проводиться огляд ТОПу
- Пишуться висновки
- Проводиться переоптимізація проекту (повністю: тексти, мета теги, технічні нововведення на кшталт розміток, тощо)
- Повна індексація.
Результати:
Сайт падає далі (або не росте), тут можна називати по-різному.
Ми починаємо проводити роботу по масі посилань, після того як почекали пару місяців і зрозуміли, що дива (відкатів) не буде.
Що було зроблено:
- Вивантажена повністю посилальна маса домену
- Проведено оцінку всіх доменів на предмет якості та кількості лінків
- Відхилено домени та посилання, які нас не влаштовували
- Зроблено fresh заміну доменів на нові, які нас влаштовують (50 доменів для тесту)
- Все це під контролем індексації
Результати ще через 1.5 місяця:
Позиції
UA семантика:
RU семантика:
Висновки
Сайт почав стабільно набирати зростання. Нині динаміку позитивного характеру спостерігаємо кілька днів поспіль. Головна мета – повернутися до ТОП-3.
Окреме дякую клієнту за терпіння та довіру 🙂