Отримати пропозицію
Наш TG канал

SEO рішення 2022: падає сайт після Core Vitals Google Update Україна

article

У цьому кейсі ми стисло розповімо, що робили для виходу сайту зі стабільного падіння після літньо-осінніх апдейтів від Google.

Початкова ситуація та суть проблеми

Сайт знаходився у нас на обслуговуванні понад 3 роки, з моменту створення. Послідовний висновок звідси – просування відбувалося на новому домені, з новим проектом, з нуля. Здавалося б – ідеальний варіант для роботи SEO-команди, і так воно і є.

За півтора року нам вдалося вивести проект у лідери ринку та зайняти по всіх групах товарів 1-4 місце з урахуванням маркетплейсів (OLX, Prom, інші).

Наприкінці літа, після виходу оновлення Google Core Vitals, сайт почав поступово падати. Щотижня по мінус 1-2 позиції, і за підсумком ми отримали замість 1-3 місця (за важливими ключовими словами) аж 7-15.

Логічно зараз сказати, що “зробіть рекомендації апдейту, і все стане добре”, але не тут було.

Що було зроблено на стартовому етапі

Поки що без огляду на конкурентів, поспілкувавшись із колегами, ми почали займатися (здавалося б) очевидними речами:

  • Впровадження UA версії зі всіма налаштуваннями (сайт під український ринок)
  • Виведення швидкості в зелену зону за Google Speed
  • Налаштування сайту під відповідність Core Vitals
  • Зручність для мобільних пристроїв (як візуальна, так і за оцінкою Search Console)
  • Усунення всіх помилок у вебмайстрі (навіть тих, якими раніше не займалися, тому що і без цього був успіх у просуванні)

Після впровадження всіх робіт вище сайт був проіндексований, а ми далі продовжили спостерігати за результатами.

Результати нам дуже “сподобалися”:

Інформація з Вебмайстра. У цьому кейсі спиратимемося цифри саме з нього, т.к. кейс більше технічного формату:

ЩБД чи “що було далі”?

Далі, восени, нас наздоганяє посилальний Update, в якому сайт втрачає ще більше в позиціях і середня у проекту стає не 4, а 17.

Що важливо знати про масу проекту? Це гарні Міралінкс майданчики, PBN розміщення (головні та блогові) та крауд.

Тут ми бачимо, що fresh посилання на домені були постійно, з урахуванням інших доменів, що відвалилися. Як мінімум можемо говорити про відсутність похилої вниз.

Влітку, в сезон, ми пробустили масу посилань (видно по невеликій свічці), і коли почалася історія посилальних апдейтів – маса була припинена, і проводилися внутрішні роботи за проектом (в рамках падіння сайту).

З посиланнями на це все. Ми їх не чіпали і вичікували наступні новини щодо позицій сайту.

Підсумки виконаної роботи (до історії посилання)

Тут констатуємо факт 100% відсутності основних помилок з посиланням на апдейт:

Завершальний етап лікування сайту

Позиції далі падають. Ми приймаємо рішення про повну переоптимізацію сайту (так-так, ми знаємо, що потрібно було почекати, але у нас є всі бекапи)

  • Проводиться огляд ТОПу
  • Пишуться висновки
  • Проводиться переоптимізація проекту (повністю: тексти, мета теги, технічні нововведення на кшталт розміток, тощо)
  • Повна індексація.

Результати:

Сайт падає далі (або не росте), тут можна називати по-різному.

Ми починаємо проводити роботу по масі посилань, після того як почекали пару місяців і зрозуміли, що дива (відкатів) не буде.

Що було зроблено:

  • Вивантажена повністю посилальна маса домену
  • Проведено оцінку всіх доменів на предмет якості та кількості лінків
  • Відхилено домени та посилання, які нас не влаштовували
  • Зроблено fresh заміну доменів на нові, які нас влаштовують (50 доменів для тесту)
  • Все це під контролем індексації

Результати ще через 1.5 місяця:

Позиції

UA семантика: 

RU семантика:

Висновки

Сайт почав стабільно набирати зростання. Нині динаміку позитивного характеру спостерігаємо кілька днів поспіль. Головна мета – повернутися до ТОП-3.

Окреме дякую клієнту за терпіння та довіру 🙂

Хотите также?

    Отримати пропозицію
    на аналіз БІЗНЕСУ
    залиште контакти та спеціаліст з обліку ваших потреб та побажань підбере оптимальний тариф

      Менеджер вже чекає на Вашу заявку :)