Отримати пропозицію
Наш TG канал

SEO за 3 місяці та реальний ТОП (Евакуатор)

article

Обговорення та пул робіт

Даний кейс описує приклад входу в онлайн-бізнес за послугою евакуації автомобілів.

     До нас надійшла заявка на створення сайту та подальше просування. У процесі попереднього спілкування з клієнтом з’ясувалося, що потрібно створити сайт і просунути його, а стати в результаті номером 1 в місті. Крім ТОП позицій за важливими ключовими словами, такими, як:

  • евакуатор %місто%
  • замовити евакуатор %місто%
  • викликати евакуатор %місто%
  • автосос %місто%
  • евакуатор %місто – місто%
  • послуги лафета %місто%
  • оренда лафета %місто% і т.д.

Потрібно (надалі) зробити популярним сам бренд. Мається на увазі, щоб при введенні бренду в пошуковій системі, як мінімум, перші 10 позицій видачі були про бренд клієнта (статті, каталоги, відгуки, соц.мережі, інше).

Бюджет був обумовлений у розмірі 1000 $ на перший місяць + подальше SEO з бюджетом 350 $. Дана вилка в реаліях 2021 дуже сумнівна, якщо говорити за успіх, але клієнт був готові грати “в довгу” і ми взялися за роботу.

Пул робіт:

  • Реєстрація домену
  • Створення сайту під ключ (дизайн, макет, блоки, технічні нюанси тощо) все було враховано
  • Створення конкурентної структури з попереднім оглядом конкурентів
  • Повна SEO оптимізація (внутрішня) у рамках перших 10 сторінок, до якої входить весь комплекс робіт: від СЯ до текстів на сайт
  • Фікс усіх SEO проблем (він же аудит) ще на етапі розробки
  • Викочування на бойовий хостинг
  • Налаштування Google Analytics
  • Налаштування веб-майстрів
  • Повна індексація

Старт робіт

Дизайн вирішили робити авторський. Сторінка привітання на ПК та МОБ:

ПК версія:

Мобільна версія:

При натисканні на кнопку “Викликати евакуатор” відразу відбувається дзвінок диспетчеру.

     При прокручуванні нижче Вас відразу зустрічають ціни і другий дотик з клієнтом (кнопка “викликати евакуатор” номер 2. )

Другий екран

ПК версія:

 

Мобільна версія:

Третій екран

ПК версія:

Мобільна версія:

І насамкінець футер сайту (тобто його остання сторінка по свайпу) з третім торканням виклику евакуатора:

Крім цього, було реалізовано та наповнено структуру сайту по районах міста (як за меню, так і за внутрішніми сторінками):

Загалом, сайт був зроблений, наповнений та оптимізований максимально круто та сучасно на наявний бюджет. На цьому перші 2 місяці співпраці було завершено.

Результати не змусили на себе довго чекати при врахуванні, що домен – новорег (тобто зареєстрований новим). Як відомо, нові домени не дуже активно просуваються в пошуковій системі Google. До кінця двох місяців співпраці ми отримали такі показники:

Третій місяць робіт (він же фінальний)

У третьому місяці робіт структура сайту реалізовувалась по містах та областях, а також по супутніх послугах (нагадаю, що сама структура була готова повністю ще в рамках створення проекту, але бюджет був обмежений, зробити все за 1 раз не уявлялося можливим, тому роботи розтягувалися щомісячно.)

  • Створили нові сторінки у меню
  • Зібрали СЯ
  • Оптимізували мета-теги
  • Написали тексти
  • Наповнили самі сторінки цінами та кнопкою виклику евакуатора
  • Пропрацювали профіль посилання

Отримали таке зростання:

Далі ми відслідковували зростання за проектом та спостерігали таку картину (з урахуванням відкатів позицій через кореляцію видачі):

Після чого клієнт вирішив продовжити самотужки.

Згодом позиції почали поступово падати:

Разом, повноцінно з SEO, над проектом було проведено робіт лише 3 місяці. Цього безперечно мало на амбіцію “ТОП-3” з молодим сайтом. Але при цьому ми змогли показати умовний ТОП-20 за всіма ключовими словами, навіть ВЧ по регіону.

Ми відстежували позиції проекту ще через 2.5 місяців з моменту співробітництва і вирішили повідомити клієнта про можливість відновлювати співпрацю, т.к. свої сили – добре, але коли кожен займається своєю справою – ще краще:)

Висновки

Співпрацюємо далі, т.к. при найкомпетентнішому підході, для молодого бізнесу мало 3-місячного терміну для ТОП-5. Інакше б, кожен бажаючий заходив у ТОП-5 по кілька разів на тиждень та довіра до бізнесів, які на ринку по 10 років, відтіснили нові сайти, які створено 3 місяці тому. (Особливо з майже ідентичним дизайном).

Можете уявити рівень шахрайства в різних нішах (аптеки, одяг, косметика, інше) якби Google дозволяв виходити новим сайтам у ТОП-3 за пару-трійку місяців.

Посилальна маса проекту:

Ви можете сказати, що такий темп погано для сайту до 6 місяців. Але ми вирішили зробити такий темп і отримали зростання видимості ключів:

Через 1.5 місяці робіт із моменту відновлення співробітництва

Посилання даного кейсу: не буває ТОП-5 за 3 місяці, навіть у вузькому ГЕО, навіть при хорошому сайті.

Якщо є бажання зайняти рядок у 5 найкращих ресурсах своїм сайтом – потрібно постаратися відповідати п’ятірці найкращих: за підходом, цілями, терпінням, бюджетами.

     Дякуємо за прочитання нашого невеликого досвіду. Ми ділимося для Вас своєю “кухнею”, щоб Ви краще розуміли процеси нашої роботи та пошуковика Google.

Просуваємо будь-які сайти у ТОП-1. Терміни – від 6 місяців. Напишіть нам! Ми робимо круто 🙂

Хотите также?

    Отримати пропозицію
    на аналіз БІЗНЕСУ
    залиште контакти та спеціаліст з обліку ваших потреб та побажань підбере оптимальний тариф

      Менеджер вже чекає на Вашу заявку :)