SEO за 3 місяці та реальний ТОП (Евакуатор)
articleОбговорення та пул робіт
Даний кейс описує приклад входу в онлайн-бізнес за послугою евакуації автомобілів.
До нас надійшла заявка на створення сайту та подальше просування. У процесі попереднього спілкування з клієнтом з’ясувалося, що потрібно створити сайт і просунути його, а стати в результаті номером 1 в місті. Крім ТОП позицій за важливими ключовими словами, такими, як:
- евакуатор %місто%
- замовити евакуатор %місто%
- викликати евакуатор %місто%
- автосос %місто%
- евакуатор %місто – місто%
- послуги лафета %місто%
- оренда лафета %місто% і т.д.
Потрібно (надалі) зробити популярним сам бренд. Мається на увазі, щоб при введенні бренду в пошуковій системі, як мінімум, перші 10 позицій видачі були про бренд клієнта (статті, каталоги, відгуки, соц.мережі, інше).
Бюджет був обумовлений у розмірі 1000 $ на перший місяць + подальше SEO з бюджетом 350 $. Дана вилка в реаліях 2021 дуже сумнівна, якщо говорити за успіх, але клієнт був готові грати “в довгу” і ми взялися за роботу.
Пул робіт:
- Реєстрація домену
- Створення сайту під ключ (дизайн, макет, блоки, технічні нюанси тощо) все було враховано
- Створення конкурентної структури з попереднім оглядом конкурентів
- Повна SEO оптимізація (внутрішня) у рамках перших 10 сторінок, до якої входить весь комплекс робіт: від СЯ до текстів на сайт
- Фікс усіх SEO проблем (він же аудит) ще на етапі розробки
- Викочування на бойовий хостинг
- Налаштування Google Analytics
- Налаштування веб-майстрів
- Повна індексація
Старт робіт
Дизайн вирішили робити авторський. Сторінка привітання на ПК та МОБ:
ПК версія:
Мобільна версія:
При натисканні на кнопку “Викликати евакуатор” відразу відбувається дзвінок диспетчеру.
При прокручуванні нижче Вас відразу зустрічають ціни і другий дотик з клієнтом (кнопка “викликати евакуатор” номер 2. )
Другий екран
ПК версія:
Мобільна версія:
Третій екран
ПК версія:
Мобільна версія:
І насамкінець футер сайту (тобто його остання сторінка по свайпу) з третім торканням виклику евакуатора:
Крім цього, було реалізовано та наповнено структуру сайту по районах міста (як за меню, так і за внутрішніми сторінками):
Загалом, сайт був зроблений, наповнений та оптимізований максимально круто та сучасно на наявний бюджет. На цьому перші 2 місяці співпраці було завершено.
Результати не змусили на себе довго чекати при врахуванні, що домен – новорег (тобто зареєстрований новим). Як відомо, нові домени не дуже активно просуваються в пошуковій системі Google. До кінця двох місяців співпраці ми отримали такі показники:
Третій місяць робіт (він же фінальний)
У третьому місяці робіт структура сайту реалізовувалась по містах та областях, а також по супутніх послугах (нагадаю, що сама структура була готова повністю ще в рамках створення проекту, але бюджет був обмежений, зробити все за 1 раз не уявлялося можливим, тому роботи розтягувалися щомісячно.)
- Створили нові сторінки у меню
- Зібрали СЯ
- Оптимізували мета-теги
- Написали тексти
- Наповнили самі сторінки цінами та кнопкою виклику евакуатора
- Пропрацювали профіль посилання
Отримали таке зростання:
Далі ми відслідковували зростання за проектом та спостерігали таку картину (з урахуванням відкатів позицій через кореляцію видачі):
Після чого клієнт вирішив продовжити самотужки.
Згодом позиції почали поступово падати:
Разом, повноцінно з SEO, над проектом було проведено робіт лише 3 місяці. Цього безперечно мало на амбіцію “ТОП-3” з молодим сайтом. Але при цьому ми змогли показати умовний ТОП-20 за всіма ключовими словами, навіть ВЧ по регіону.
Ми відстежували позиції проекту ще через 2.5 місяців з моменту співробітництва і вирішили повідомити клієнта про можливість відновлювати співпрацю, т.к. свої сили – добре, але коли кожен займається своєю справою – ще краще:)
Висновки
Співпрацюємо далі, т.к. при найкомпетентнішому підході, для молодого бізнесу мало 3-місячного терміну для ТОП-5. Інакше б, кожен бажаючий заходив у ТОП-5 по кілька разів на тиждень та довіра до бізнесів, які на ринку по 10 років, відтіснили нові сайти, які створено 3 місяці тому. (Особливо з майже ідентичним дизайном).
Можете уявити рівень шахрайства в різних нішах (аптеки, одяг, косметика, інше) якби Google дозволяв виходити новим сайтам у ТОП-3 за пару-трійку місяців.
Посилальна маса проекту:
Ви можете сказати, що такий темп погано для сайту до 6 місяців. Але ми вирішили зробити такий темп і отримали зростання видимості ключів:
Через 1.5 місяці робіт із моменту відновлення співробітництва
Посилання даного кейсу: не буває ТОП-5 за 3 місяці, навіть у вузькому ГЕО, навіть при хорошому сайті.
Якщо є бажання зайняти рядок у 5 найкращих ресурсах своїм сайтом – потрібно постаратися відповідати п’ятірці найкращих: за підходом, цілями, терпінням, бюджетами.
Дякуємо за прочитання нашого невеликого досвіду. Ми ділимося для Вас своєю “кухнею”, щоб Ви краще розуміли процеси нашої роботи та пошуковика Google.
Просуваємо будь-які сайти у ТОП-1. Терміни – від 6 місяців. Напишіть нам! Ми робимо круто 🙂