Отримати пропозицію
Наш TG канал

Просування американського сайту – за 4 місяці на ТОПові позиції

article

До нас звернулася американська компанія, що займається виробництвом та продажем металообробного обладнання. Їхньою метою було заняття ТОПових позицій у ніші та залучення максимально можливої кількості цільового трафіку з пошуку.

Ознайомившись із проектом, ми запропонували клієнту провести повний аудит сайту та порівняння з ТОП конкурентами у ніші, щоб розуміти його сильні та слабкі сторони, і які роботи нам необхідно буде виконати для досягнення топових позицій та як наслідок залучення максимальної кількості цільового пошукового трафіку. А після цього приступати до робіт з доопрацювань та просування проекту. Наша пропозиція була схвалена і ми склали детальний план дій на перший місяць роботи.

Старт робіт з просування

В результаті виконаного нами аудиту та порівняння з ТОП конкурентами були виявлені слабкі місця та проблеми проекту, які нам необхідно було усунути. При цьому слід враховувати, що йшлося про американський ринок, де конкуренція дуже сильна. Тому, важливо було пропрацювати сайт максимально якісно, щоб він перевершував своїх ТОП конкурентів з пошукової видачі в технічному плані, за якістю внутрішньої оптимізації та зовнішньої (якісний і посилальний профіль).

У першому місяці просування ми виконали ряд важливих аналітичних робіт, виправили основні технічні проблеми на сайті (не першочергові роботи були виконані в другому періоді просування), приступили до опрацювання внутрішньої оптимізації проекту (посторінково) і створили докладний план посилального просування, на основі ТОП конкурентів . Так як домен був не новий (кілька років домену), ми вирішили починати прокачування сайту посиланнями, починаючи вже з першого місяця робіт. Ми склали ТЗ на посилання із зазначенням усіх необхідних подробиць (вказівкою сторінок, що прокачуються, анкори, ГЕО, періодичність розміщень тощо) і передали його нашим партнерам, які займаються продажем якісних посилань. Після реалізації нашого ТЗ, нами було виконано перевірку розміщень та відповідності всім пунктам із ТЗ. В результаті звіт щодо посилань був прийнятий. Після всіх робіт першого місяця, ми склали докладний звіт клієнту про виконані роботи з висновками та планом майбутніх робіт.

За підсумками першого місяця просування на сайт почав надходити пошуковий трафік і намітилося його зростання.

Клієнтом було ухвалено рішення продовжувати розвивати успіх і наша співпраця продовжилася.

Другий місяць робіт

У другому місяці роботи програміст закінчив технічні правки по сайту і ми виконали перевірку реалізації нашого ТЗ. Робота програміста була схвалена та прийнята. Тепер сайт з технічних особливостей повністю відповідав баченню Google і не поступався ТОП конкурентам у ніші.

Після цього, нашим завданням було максимально якісно опрацювати внутрішню оптимізацію проекту (всі сторінки сайту – щомісяця певна кількість сторінок). І продовжувати нарощувати посилальну масу на проект із заздалегідь розробленої посилальної стратегії. Що ми й продовжили робити у другому місяці просування.

Ми постійно аналізували ситуацію з пошуковим трафіком у Google Analytics і стежили за станом сайту в Google Search Console.

За підсумками другого місяця робіт нами було досягнуто наступних результатів:

Позиції щодо зібраної нами семантики показали відмінну динаміку зростання

Пошуковий трафік на сайт продовжив зростання

Третій та четвертий місяць

У третьому та четвертому місяці ми продовжили роботи з внутрішньої та зовнішньої оптимізації проекту.

За цей період ми опрацювали внутрішню оптимізацію більшої частини сторінок проекту:

  • збирання семантичного ядра під сторінки сайту;
  • знімання позицій за ключовими запитами;
  • доопрацювання/створення мета-тегів оптимізованих під семантику;
  • доопрацювання/написання текстів оптимізованих під семантику;
  • розміщення текстів та мета-тегів на сторінки сайту.

Також у цей час тривали роботи із зовнішньої оптимізації сайту – нарощувалася якісна та ефективна посилальна маса.

Ми постійно стежили за станом проекту та за всіма змінами алгоритмів роботи пошукової системи, і в разі потреби реагували на них, вносячи необхідні доопрацювання по сайту.

У результаті, після чотирьох місяців робіт з просування, ми досягли високих результатів щодо проекту:

Позиції показували чудову динаміку зростання

Пошуковий трафік також продовжував зростати

У період з 22.01.21 до 04.02.21 трафік з пошуку на сайт з технічної причини не фіксувався. Після цього зростання продовжилося.

Підсумковий висновок

Після чотирьох місяців робіт за проектом було досягнуто відмінних результатів, як за позиціями, так і пошуковим трафіком (з 0 до 20 осіб на добу). Сайт продовжував зростати та впевнено займати ТОПові позиції.

Однак клієнтом, з невідомої нам причини, було ухвалено рішення зупинити роботи щодо проекту.

Але ми пишаємося досягнутими нами результатами за такий короткий період часу. Тим більше, враховуючи, що цільова аудиторія сайту – США. А це один, якщо не самий, висококонкурентний ринок у світі, на якому досить складно досягти високих результатів. Але ми це зробили і пишаємось цим!

Якщо хочете таких самих результатів для свого сайту, пропонуємо Вам свої послуги з просування у ТОП Вашого бізнесу!

Хотите также?

    Отримати пропозицію
    на аналіз БІЗНЕСУ
    залиште контакти та спеціаліст з обліку ваших потреб та побажань підбере оптимальний тариф

      Менеджер вже чекає на Вашу заявку :)