Отримати пропозицію
Наш TG канал

Як рекламувати криптообмінник?

4 РОБОЧИХ КАНАЛА МАРКЕТИНГУ
article

Як показує наша практика, хоч власники криптовалютних обмінників і мають великі знання у своїй галузі, все ж таки часто витрачають багато часу і сил на планування стратегій просування. Ця стаття покликана систематизувати наші знання у цій галузі та скласти список дій, які, на наш досвід роботи, необхідні на перших етапах маркетингової кампанії криптовалютного обмінника.

Пам’ятайте, що метою вашої рекламної кампанії є залучення користувачів до сайту. Наш досвід просування показує, що чим розвиненіша функціональність сайту, тим більша ймовірність того, що користувачі залишаться з вами. Вже давно минуло той час, коли користувачі вибирали криптообмінник, спираючись на курс валют. Для багатьох сьогодні важливим є саме функціонал.

Не слід сприймати наш матеріал як керівництво до дії, оскільки криптовалютний ринок зараз перебуває у такому стані, що шлях кожного бізнесу є унікальним. Але ми сподіваємося, що наш дайджест допоможе вам на початковому етапі планування та заощадить дорогоцінний час.

2 ВАЖЛИВІ ОСОБЛИВОСТІ КРИПТОВАЛЮТНОЇ АУДИТОРІЇ

Ми понад 5 років просуваємо проєкти в ніші криптовалют і за цей час помітили деякі особливості криптовалютної аудиторії. Детально оцінивши особливості типових користувачів криптовалюти, наші маркетологи змогли реалізовувати більш ефективні рекламні кампанії. Знаючи особливості криптовалютної аудиторії перед вами відкриються широкі можливості.

КРИПТОАУДИТОРІЯ Є ТЕХНІЧНО ПІДКОВАНОЮ

Криптоаудиторія за своєю природою технічно підкована. Бувши за замовчуванням новаторами та ранніми послідовниками ідеї блокчейну, криптоаудиторія часто пов’язана з науковими дисциплінами, цінує нові можливості та покладається на своїх колег у плані ідейного лідерства.

КРИПТОАУДИТОРІЯ ПРИЙМАЄ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЮ

У всьому світі суспільство почало залежати від централізованих фінансових інститутів. Ці давно наявні організації забезпечують більшу частину економічної діяльності. Проте після великої рецесії 2009 року багато хто почав шукати способи повернути владу в руки споживачів.

Біткойн став першою криптовалютою, що з’явилася після фінансової кризи та проголосила розподілене бачення майбутнього. З того часу криптовалюта стала уособлювати новий світовий порядок і рекламодавцям необхідно належним чином адаптуватися. Будь-яка згадка централізації, ієрархії чи посередників у рекламних кампаніях відлякує справжніх криптоентузіастів.

Самостійно рекламуючи свій проєкт, не забувайте про ці дві особливості. 80% проєктів витрачають свій рекламний бюджет неефективно саме через те, що не беруть до уваги дві перераховані вище особливості криптоаудиторії.

І все-таки як рекламувати криптообмінник? Нижче представлено 4 ефективні способи просування криптообмінника, перевірених нашими фахівцями.

SEO ПРОСУВАННЯ САЙТУ

Цей напрямок включає комплекс дій, спрямованих на залучення нових користувачів з пошукової видачі та збільшення їх загальної кількості. Частина цих завдань має виконуватись керівництвом, але частина цієї роботи може бути передана на аутсорсинг нашим фахівцям. Зараз розглянемо докладніше.

ПЕРВІСНА ПІДГОТОВКА І ПОСТАНОВКА ЗАДАЧ

Цей пункт може здатися очевидним і зрозумілим. Перед запуском будь-якого SEO просування необхідно визначити його цілі, але вони не завжди піддаються чіткому визначенню. Це завдання практично повністю лягає на плечі власників бізнесу. Вони повинні розуміти специфіку ринку, вимоги клієнтів та бачення кінцевого результату. З очевидних причин це завдання неможливо передати нашим фахівцям.

Без чіткого розуміння того, хто ваші клієнти та чому ви пропонуєте їм свій продукт, ви не зможете рухатися вперед. Тільки ви знаєте, який результат має бути досягнутий за допомогою SEO просування.

СТВОРЕННЯ КОНТЕНТУ ДЛЯ САЙТУ ТА ЙОГО ПУБЛІКАЦІЯ

Під поширенням інформації розуміється розробка та просування будь-якого релевантного контенту на сайті вашого криптообмінника. Якщо ви самі не почнете розповідати про себе, ніхто про вас не дізнається. Саме цей напрямок ви можете передати нашим фахівцям. Ми виділяємо 3 етапи.

  • РОЗРОБКА SEO СТРАТЕГІЇ

Розробка SEO стратегії починається з аналізу дій конкурентних криптообмінників. Наші фахівці проаналізують ваших конкурентів та складуть стратегію SEO просування.

  • СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО КОНТЕНТУ

Як правило, створення контенту про будь-який бізнес починається з семантичного ядра, тобто впорядкованого набору пошукових слів, які найточніше описують ваш бізнес. При створенні ядра необхідно переконатися в тому, що воно містить достатню кількість ключових слів і при цьому контент на сторінках вашого криптообмінника не буде перенасиченим.

Після визначення семантичного ядра починається написання контенту та його публікація. Цю роботу можна передати на аутсорсинг, але бажано, щоб у вас у штаті була людина, яка контролює цей процес.

  • ВПРОВАДЖЕННЯ SEO

Цей пункт випливає з попереднього і передбачає створення цільової сторінки, що індексується, і оптимізацію конверсій. Ця робота ґрунтується на результатах аналізу ключових слів та поведінки користувачів. Наші фахівці можуть зайнятися SEO просуванням вашого криптообмінника.

РЕКЛАМА В ІНТЕРНЕТІ

В цьому випадку під рекламою розуміється комплекс заходів щодо просування інформації про ваш криптообмінник через будь-які комунікаційні канали. Розміщення реклами має велику роль при спробі охопити максимум криптовалютної аудиторії. Звичайні рекламні платформи, що використовуються для реклами магазинів, негативно ставляться до реклами криптовалют та криптообмінників.

Facebook, Google, Snapchat і Twitter в останні роки тією чи іншою мірою ввели обмеження на рекламу блокчейн проєктів та криптовалют. І, попри постійне ослаблення таких обмежень, криптовалютні компанії стали покладатися на альтернативну рекламу.

РЕКЛАМА КРИПТООБМІННИКА НА МЕДІА РЕСУРСАХ

Цей напрямок передбачає написання та публікацію статей та пресрелізів про ваш криптообмінник на популярних новинних та аналітичних ресурсах, наприклад, vc.ru, hackernoon, medium, beincrypto.

Hackernoon – спеціалізоване онлайн-медіа, яке щомісяця відвідує кілька мільйонів користувачів. Розміщення спонсорованих публікацій на Hackernoon дозволяє отримати клієнтів із теплої аудиторії цього медіа. Просування за допомогою криптовалютних медіа вважається одним із найдешевших на сьогодні.

РЕКЛАМА КРИПТООБМІННИКА ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФЛУЕНСЕРІВ

Під інфлуенсерами у криптовалютному просторі ми маємо на увазі відомих трейдерів, крипто-блогерів (у тому числі відеоблогерів на YouTube) та високо авторитетні сайти, які можуть прорекламувати ваш криптообмінник серед своєї цільової аудиторії. CoinMarketCap є чудовим прикладом авторитетного сайту у ніші криптовалют.

CoinMarketCap – один з найнадійніших ресурсів у криптоспільноті. Сайт пропонує користувачам технічні інструменти, статистику в реальному часі та інформативні статті у блогах. Рекламодавцям, які бажають охопити якнайбільше користувачів криптовалют, сайт також надає широкий рекламний простір.

РЕКЛАМА КРИПТООБМІННИКА ЧЕРЕЗ НАТИВНУ БАНЕРНУ РЕКЛАМУ

До цієї категорії можна віднести a/b тестування, геотаргетовані редиректи для цільових користувачів та контекстну рекламу. Прекрасним варіантом у цьому плані є Bitcointalk.

Як один з найактивніших форумів у криптоспільноті, Bitcointalk є неоціненним ресурсом для реклами. Згідно зі статистикою форуму, на платформі налічується 2,66 мільйона користувачів, щодня реєструється майже 400 нових користувачів. Для рекламодавців, які бажають представити свій проєкт перед масовою криптоаудиторією, Bitcointalk є дуже важливою платформою, яка пропонує широкий рекламний простір.

РЕКЛАМА КРИПТООБМІННИКА ЧЕРЕЗ ПАРТНЕРСЬКІ ПРОГРАМИ

Сюди можуть входити мережі Cost Per Action (CPA), посередницькі рекламні системи з поведінковим націленням. Чудовим прикладом у цьому плані є BuySellAds.

BuySellAds (BSA) – сайт, який об’єднує власників сайтів та криптовалютні проєкти. Платформа BSA пропонує спеціалізовану криптовалютну мережу Coin.Network, яка забезпечує можливість публікації інформації про криптовалютні проєкти на спеціалізованих сайтах. За допомогою платформи BSA маркетологи можуть розміщувати рекламу безпосередньо на сайтах криптовалютних, таких як CoinMarketCap.

ПОДІЄВИЙ ПІАР

До цього напряму можна віднести будь-які дії, пов’язані з подіями, наприклад, участь в онлайнових заходах. Ви можете направити команду представників криптообмінника на конференцію, форум, дискусійний майданчик, хакатон чи самі виступити спонсором такого заходу.

Суть подієвого піару в тому, щоб при мінімальних витратах поширити інформацію про ваш криптообмінник в максимальній кількості медіа й охопити максимальну кількість аудиторії.

Іншим прикладом подієвого PR є розвиток технологічного партнерства. Інтеграція платіжних сервісів і систем, криптовалют, постачальників ідентифікаційних даних AML/KYC — це приводи для піару. Кожен новий партнер підвищує репутацію вашого криптообмінника і нерозумно це не використовувати в залученні користувачів.

Не забувайте, що будь-яка ваша дія щодо розвитку криптообмінника може бути використана як PR-можливість.

МАРКЕТИНГ КОРИСТУВАЧА

Користувачі вашого криптообмінника можуть допомогти у PR-кампанії вашого бізнесу. Існує кілька способів досягти цього.

НАПРЯМОК АКТИВНОСТІ КОРИСТУВАЧІВ У ПОТРІБНЕ РУСЛО

Всупереч поширеній думці про погану ефективність використання користувачів з метою просування, це не так. Користувачів можна організувати для реалізації різних видів діяльності, якщо зробити цей процес взаємовигідним. Найкраще для цього підходять:

  • Реферальні програми.

  • Конкурси на прогнозування вартості криптовалюту.

  • Конкурси публікацій у соціальних мережах.

  • Голосування щодо вибору монет для включення до списку.

РЕАЛІЗАЦІЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ПРОЄКТІВ

Відмінним прикладом зусиль у цій галузі є баунті-програми. Баунті-програма дозволяє отримати токени блокчейн-стартапа без вкладення власних коштів. Компанія, яка виходить на ICO, пропонує виконати певні дії для просування стартапу та залучення нових користувачів та винагороджує ці дії токенами.

РОЗСИЛКИ ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ

Це роками перевірений спосіб підтримки активності бази користувача, але є одна заковика — розсилками електронною поштою не варто зловживати, оскільки існує тонка грань між інформуванням і роздратуванням. Встановіть чіткі межі для розсилок, визначте всі «за» і «проти», а також частоту розсилок для різних категорій користувачів.

Пам’ятайте, що база користувачів це ваш головний ресурс. Якщо ви хочете використовувати цей ресурс у PR-цілях, зробіть ваше просування взаємовигідним користувачам і результати не забаряться.

ВИСНОВОК

Рекламування криптообмінника – складне завдання. З усім тим, при правильному плануванні та наявності експертного маркетингового агентства, такого як ми, ви зможете залучити тисячі клієнтів на свій сайт.

Сподіваємося, після прочитання нашої статті у вас з’явилося розуміння, як рекламувати криптообмінник. Якщо у вас залишилися питання або з’явилося бажання замовити у нас маркетинг вашого криптообмінника, телефонуйте за телефоном +38 (057) 72-84-932.

Комментарии
Всего комментариев: 0
Оставить комментарий

Ваш email не будет опубликован.

Вы можете использовать следующие HTML тэги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Отримати пропозицію
на аналіз БІЗНЕСУ
залиште контакти та спеціаліст з обліку ваших потреб та побажань підбере оптимальний тариф

    Менеджер вже чекає на Вашу заявку :)