Як просувати свою криптовалюту
Криптовалютний простір стає дедалі більше. Щодня з’являються десятки нових монет та DeFi проєктів. Великі проєкти продовжують просуватися та рекламуватись, ускладнюючи життя новим криптовалютним проєктам.
Багато власників криптовалютного бізнесу, які звертаються до нас за просуванням, мають два спільні питання: «Як просувати свою криптовалюту? Якою має бути маркетингова стратегія для нової монети чи токена?»
Як показує наша практика, відразу сказати, яка стратегія принесе найбільше прибутку проєкту неможливо. Вибір стратегії залежить не лише від цілей, а й бюджету та ситуації на ринку.
Криптомаркетинг дуже важливий для криптовалют, оскільки правильне просування дозволяє вашій монеті бути поміченою серед тисяч криптовалютних монет або проєктів. Ми виділили 4 типи криптовалютних проєктів, які найчастіше звертаються до нас за просуванням:
- Проєкти, що знаходяться на стадії приватного продажу монет.
- Проєкти, що знаходяться на стадії передпродажу монет.
- Нещодавно запущені/лістингові проєкти на DEX чи CEX.
- Проєкти, які намагаються постійно зростати.
Наша порада власникам криптопроєктів: якщо ви не хочете, щоб тисячі доларів пропали дарма, прочитайте цю статтю до кінця.
КРИПТОМАРКЕТИНГ — ЯК ПРОСУВАТИ СВОЮ КРИПТОВАЛЮТУ/МОНЕТИ/ТОКЕНИ?
2021 досі був щедрий до криптовалют. І попри періодичні корекції ринку, криптовалютні проєкти процвітають і зараз.
Цього року не лише Біткоїн злетів до нового історичного максимуму в 65 863 долари, а й Ethereum та інші альткоїни також продемонстрували значне зростання.
Як показує наша практика, охоплення аудиторії є життєво важливим показником для будь-якої криптовалюти чи криптопроєкту. Тільки розробивши сильну маркетингову стратегію на період ICO, IEO чи STO, ви зможете залучити тисячі покупців ваших токенів чи клієнтів вашого проєкту. Без поширення інформації про проєкт досягти успіху в криптовалютному світі неможливо через величезну кількість альтернативних монет.
Часто нашим клієнтам використання SEO, соціальних мереж, розсилок та блогів здається надто простою маркетинговою тактикою. Однак замість того, щоб вважати ці стратегії простими, подумайте про них як про фундаментальні: багато компаній їх використовують, але лише деякі досягають хорошого результату.
Криптомаркетинг значно відрізняється від офлайн або онлайн маркетингу звичайних проєктів.
Наша стаття — лише добірка кількох перевірених нами способів просування криптовалют. Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як працює маркетинг криптовалют, зверніться до наших спеціалістів. Ми можемо вас проконсультувати або взяти вашу криптовалюту/проєкт під наше керівництво. Ми займаємося комплексним маркетингом криптовалют та криптопроєктів.
-
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ
Люди у всьому світі активно використовують соціальні мережі для отримання інформації про людей, компанії, криптовалюти й т.д. Саме тому компанії ставляться до соціальних мереж як інструмент залучення клієнтів. Це пов’язано з тим, що у соціальних мережах компанії можуть тісно взаємодіяти/комунікувати з потенційними клієнтами.
Часто сучасні покупці насамперед шукають інформацію про компанію у соціальних мережах, а вже потім в інтернеті. Ви втрачаєте дуже багато, якщо не присутні й не ведете акаунти в соціальних мережах. І ми зараз говоримо не лише про звичні соціальні мережі на кшталт Twitter, Facebook або Instagram, а й про більш спеціалізовані — Redit, Steemit, Telegram.
Стандартні соціальні мережі – Twitter та LinkedIn – є гарним засобом для розміщення новин про проєкт, участь у дискусіях та налагодження зв’язків.
Досить поглянути на дослідження Oberlo, щоб зрозуміти, чому продумана маркетингова стратегія у соціальних мережах є обов’язковою умовою успіху криптовалютного бізнесу у 2021 році та в майбутньому:
- 71% користувачів, які мали позитивний досвід спілкування з брендом у соціальних мережах, порекомендують цей бренд своїм приятелям та родичам.
- 4%мілленіалів, 77,5% представників покоління X та 48,2% бумерів є активними користувачами соціальних мереж.
- Тільки Facebook щомісяця відвідують понад 2,7 мільярда активних користувачів.
Ваші клієнти та потенційні покупці користуються соціальними мережами щодня. Відмовляючись від просування вашої криптовалюти в соціальних мережах, ви втрачаєте величезну кількість прибутку, який міг би отримати у майбутньому. Саме Reddit допоміг Біткоїну стати мейнстримом.
Проте варто розуміти, що соціальні мережі можуть не лише популяризувати криптовалюти, а й сприяти коливанням ринкової ціни. Саме тому працювати із просуванням у соціальних мережах необхідно максимально обережно, щоб не викликати шквал критики чи хейту з боку цільової аудиторії. Роль соціальних мереж у глобальному прийнятті криптовалют безсумнівна.
-
ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ І ПУБЛІКАЦІЯ У КРИПТОВАЛЮТНИХ МЕДІА
Криптопростір іноді порівнюють із Диким Заходом, а деякі криптовалюти мають погану репутацію, яка асоціюється з кримінальним світом та відмиванням грошей.
Пресрелізи можуть допомогти вам підвищити впізнаваність бренду та покращити його імідж за допомогою їх розміщення у відомих медіа. Проте процес публікації матеріалів у медіа характеризується комплексністю та чималою кількістю інвестицій.
Перш ніж почати просування медіа, необхідно провести дослідження конкурентів. Необхідно проаналізувати як інші проєкти просували свій продукт: які вебсайти вони використовували для публікації інформаційних матеріалів? Чи зібрали вони достатньо коштів на підтримку свого проєкту? Якщо так, то як швидко? Чи досягли вони свого ліміту?
Крім того, подивіться на ринок та визначте, яке УТП (унікальна торгова пропозиція) вам слід просувати, щоб мати найбільші шанси перетворити читачів на клієнтів.
Після завершення аналізу можна розпочинати підготовку пресрелізів та інших інформаційних матеріалів, не забуваючи при цьому унікально позиціювати вашу криптовалюту або проєкт.
Добра PR-кампанія не обмежується простими пресрелізами. Проведіть пресконференцію чи захід, заплануйте інтерв’ю, станьте гостем подкасту та продемонструйте всі досягнення/переваги вашого проєкту.
Працюйте над створенням довіри до вашої криптовалюти. У суспільстві вам необхідно зарекомендувати себе як чисту та прозору криптовалюту.
PR-кампанія – це найкращий шанс розповісти про вашу криптовалюту, тому не варто його упускати.
-
РЕКЛАМА В ІНТЕРНЕТІ
У криптоіндустрії є тисячі проєктів, які активно рекламують себе, залучаючи нових клієнтів. Реклама – це обов’язкова частина просування будь-якого криптопроєкту. Оскільки реклама ICO не дозволена на основних рекламних платформах, таких як Google та Facebook, вам потрібно шукати платформи, які це роблять.
Всі бізнеси, пов’язані з криптовалютою, можуть звернутися до рекламної мережі Біткоїна та використовувати крипторекламу для комунікації зі своєю цільовою аудиторією. Як показує наша практика, це дуже добре.
Але що таке криптовалютна рекламна мережа?
Рекламна мережа є мережею вебсайтів, на яких рекламодавці можуть показувати рекламу. Алгоритм мережі розміщує рекламні оголошення відповідно до бюджету рекламодавця та правил націлення. Щоб відповідати потребам галузі, постійно виникають нові криптовалютні рекламні мережі з новими інструментами для націлення. Хорошим прикладом є https://bitmedia.io/ — сайт, який надає можливість показувати рекламу, що таргетує, абсолютно будь-яким криптовалютним проєктам.
Криптовалютні рекламні мережі дозволяють публікувати рекламу на різних сайтах без потреби узгоджувати свої дії з кожним сайтом.
Надавши алгоритму право розміщувати оголошення відповідно до ваших критеріїв націлення, ви заощадите час та енергію. Тривалість та бюджет вашої рекламної кампанії ви можете визначати самостійно, що робить криптовалютні рекламні мережі такими, що підходять як для малих, так і для великих проєктів.
-
КРИПТОВАЛЮТНІ СПІЛЬНОТИ
Криптовалютні спільноти продовжують відігравати важливу роль у просуванні криптовалюту у 2021 році. Це організації, в які вступають власники різних криптовалютних бізнесів для обміну інформацією та отримання нових знайомств.
Деякі криптоорганізації схожі на форуми та в них легко вступити; інші вимагають унікальних бізнес-зв’язків.
Навіть якщо ви або ваш криптовалютний проєкт не маєте достатньої кваліфікації для вступу до більшості криптовалютних спільнот, розглядайте будь-які контакти, які ви встановите з їхніми учасниками як неоціненні рекламні можливості.
Немає правил, як найкраще встановлювати ділові контакти. Найкращий підхід полягає в тому, щоб встановити контакт максимально швидко. Заповніть вебформу, зареєструйтесь на форумі, зателефонуйте — зробіть усе, що потрібно, щоб потрапити до тих, хто спеціалізується на криптовалютах.
-
AIRDROP
Багато хто любить отримувати або пробувати щось безплатно і токени не є винятком. Airdrop кампанії, по суті, мають на увазі заохочення користувачів за вивчення інформації про вашу криптовалюту. Завдяки Airdrop ви легко підвищуєте поінформованість про ваш ICO та криптовалюту.
Airdrop кампанії – це вигідний маркетинг, який використовують багато криптовалют протягом останніх 3 років. Більш того, часто Airdrop кампанії підвищують вартість монет без вашої участі. Щоб підвищити шанси вашої Airdrop кампанії на успіх, необхідно з самого початку дотримуватися наступних рекомендацій:
- Викличте максимум довіри з боку потенційних покупців, створивши високоякісний вебсайт і проявляючи активність у соціальних мережах.
- Не перебільшуйте кількість монет, які ви хочете роздати безплатно — це може зашкодити.
- І останнє, але не менш важливе: поставте мету, яку хочете досягти за допомогою кампанії Airdrop, і поступово йдіть до неї.
-
BOUNTY
Bounty програми мають на увазі заохочення користувачів за виконання завдань. При правильному підході Bounty програми відіграють важливу роль у просуванні вашої криптовалюти. Механіка Bounty кампаній схожа на механіку Airdrop кампаній, проте є багато нюансів, які потрібно контролювати. Наприклад, варто грамотно визначити кількість монет для роздачі, тому що дуже велика кількість безкоштовних токенів може створити поганий імідж вашої криптовалюти. З іншого боку, надто невелика кількість токенів може не мотивувати людей розповсюджувати інформацію про ваш проект.
Bounty кампанії, як і Airdrop кампанії, підвищують поінформованість людей про вашу криптовалюту.
-
ПОДКАСТИ ТА ІНТЕРВ’Ю
Аудіоконтент завжди був популярним і залишається таким самим завдяки подкастам. Не варто ігнорувати подкасти, оскільки за їх допомогою ви можете інформувати людей про особливості вашого проєкту і спонукати їх до цільових дій. Регулярний випуск подкастів дозволяє залучити аудиторію, якщо ви зможете постійно вигадувати цікавий контент.
Що стосується інтерв’ю, ви можете проводити інтерв’ю з впливовими у криптосвіті людьми. За допомогою інтерв’ю ви зможете взаємодіяти з аудиторією, що вже сформувалася.
-
SEO
І останнє, але не менш важливе – старе-добре SEO. Це технічна основа будь-якого криптовалютного маркетингу, тому SEO має бути у списку пріоритетів. Сьогодні висока позиція результатів пошукової видачі автоматично гарантує довіру з боку користувача. Ось чому SEO так само ефективно, як будь-яка PR.
SEO вплине на досягнення цілей вашого проєкту, таких як отримання лідів і продажів. SEO просування зосереджено на створенні контенту, який є актуальним для аудиторії. Це допомагає залучити органічний трафік на ваш сайт та значно покращити рейтинг у пошукових системах.
Пошукові запити по криптовалютах зображають велику кількість невизначеності навколо їхньої надійності. Створення точного та якісного контенту для цих питань, написаного експертами в даній галузі, підкреслить експертність, авторитетність та надійність сайту (EAT).
Пошукова оптимізація не диктується одним фактором. Наприклад, для ефективного SEO просування зосередження лише на ключових словах буде недостатнім. Також необхідно багато уваги приділяти відгукам, трафіку із соціальних мереж та посилальному профілю.
Наше агентство допоможе вам просунути сайт вашої криптовалюти в топ видачі, використовуючи найсучасніші способи просування в криптовалютній ніші.
ВИСНОВОК
Ми рекомендуємо відвідувати криптоконференцію. Ніщо не може замінити нетворкінг і просте спілкування віч-на-віч, тому що на таких конференціях ви можете дізнатися величезну кількість інформації, завести нові знайомства і знайти партнерів.
Маркетинг криптопроєкту пов’язаний із певними труднощами. Щоб просунути власну криптовалюту, вам доведеться проаналізувати різні стратегії та вибрати ту, яка вам найбільше підійде.
Вам доведеться подолати помилки, неоднозначну репутацію криптовалютного простору та слабкі знання вашої цільової аудиторії про те, що таке криптовалюта, який її потенціал та можливості використання.
Якщо ви на початковій стадії розвитку проєкту, то ми настійно рекомендуємо вам залучити маркетингову команду, таку як ми. Ми маємо величезний багаж знань не тільки про криптовалюти, але й про те, як їх просувати на ринку, оскільки працюємо в маркетинговій індустрії вже понад 5 років. Наші фахівці ретельно проаналізують ваш проєкт та визначать найкращі способи просування.
Сподіваємося, що після прочитання нашої статті ви перегляньте поточну стратегію просування вашої криптовалюти.