Отримати пропозицію
Наш TG канал

Ціна на просування та розкрутку сайту

Середня ціна 400$ за просування сайту в Україні

Будь-який сайт або бізнес прагне рентабельно вкладати кошти в маркетинг, це стосується й інтернет-маркетингу теж. Ціна послуги один із найважливіших факторів визначення ефективності результату у відношенні вклав = отримав.

У цій статті розповімо скільки коштує просування сайту в 2019 році в Україні. Які ціни у Києві, Харкові та інших містах країни.

Середні ціни на просування

Регіон/Тип сайту Лендінг Сайт Інтернет-магазин
Україна/Київ 400$ 500$ от 800$
Харків 250$ 400$ от 500$
Інші міста 225$ 300$ 400$

У таблиці наведено середні показники конкурентності по регіонах просування та середньостатистичні сайти, лендинги, інтернет-магазини.

Формування цін у кожної компанії відбувається по-різному. Ми запропонуємо кілька варіантів формування, які властиві рекламним агентствам.

  1. За обсягом та типом сайту
  2. За обсягом часу та прямих витрат
  3. По пакети посилань та контенту

Такі методи створені для стандартизації послуги та швидкого початку роботи з клієнтом. Безумовно складаються далі індивідуальні подробиці залежно від факторів, які перерахуємо нижче:

  1. Ніша сайту, кількість конкурентів та їх методи розвитку
  2. Масштаби, аналіз ринку. Область, країна, континент
  3. Товарний асортимент бізнесу, перелік товарів чи послуг
  4. Кількість сторінок на сайті, оцінка робіт по посадкових сторінках
  5. Загальний стан сайту, оцінка робіт з сайту

Виходячи з нашої презентації з SEO послуг — https://prodvizhenie.com.ua/ppt/seo.pdf

Спробуємо відразу ж відповісти на найпопулярніші запитання від клієнтів, які виникають при ознайомленні з цінами:


Просуваються сторінки це все сторінки сайту?

Ні, це ті сторінки сайту, які необхідно просунути за заданими ключовими словами в пошуку. Сайт може бути з 30 сторінок, а просувати потрібно лише 7-10 сторінок.


Ключові фрази, що це?

Це перелік аналітичних даних від пошукової системи, які найчастіше запитують люди у пошуку. Вони мають бути прямо відповідати тематиці вашого бізнесу — щоб це було релевантно.


Години роботи, що це і як вважаються?

Ресурс нашої компанії – це годинник співробітників. Це та продуктивна потужність, яка вимірна і несе результати для просування. Ми намагаємося фіксувати час на проект і клієнта, щоб правильно порівнювати увагу на необхідні речі в SEO просування. Ми користуємося системою обліку часу для максимальної точності.


Що таке маркетинговий?

Це необхідні витрати, пов’язані з SEO просуванням, які дозволяють виконувати всі завдання для досягнення ТОП. Не можна просунути сайт без текстів, без технічних правок, без розвитку облікових записів в соц. мережах, без піар компанії на ЗМІ та тематичних майданчиках. Саме на це йде маркетинговий бюджет.

Які особливості у нас?

Ми намагаємося завжди бути прогресивними та пропонувати ефективне рішення на всьому ринку. Саме тому ми запровадили систему SEO робіт за 10 днів. Інфографіка якої представлена ​​нижче

Якщо спробувати пояснити зрозуміліше. Ми намагаємося реалізувати місячний обсяг роботи з клієнтом у межах 10 днів. Тобто виконати всі роботи в 3 рази швидше за решту компаній.

Це дозволяє пошуковій системі побачити роботу набагато раніше, а значить швидше відреагувати на роботи. Якщо звести до язичка цифр, ви в 3 рази швидше отримаєте результат. Зробити висновки про те, що це працює і продовжувати працювати.

Що за гарантіями?

Найчастіше питання після ціни на послугу. Які гарантії ви можете надати. Ми розробили ставлення до цього аспекту нашої роботи. Ознайомитись:

Найкраще про наші результати скажуть наші кейси. Кожен кейс це наш клієнт, наш результат, який ми фіксуємо. Ставайте нашим клієнтом і ми зробимо кейс і за вашою тематикою та вашим сайтом. Ми це вміємо!

Дивитись всі кейси: тут


А якщо потрібно точні цифри перед стартом?

Це складна робота з аналізу, що робиться не 20 хвилин. Ми клієнтам пропонуємо рішення у вигляді – Маркетингового дослідження.

Ознайомитись: https://prodvizhenie.com.ua/ppt/mi.pdf

Воно покликане відповісти на будь-які питання з маркетингу в інтернеті, конкурентам для клієнта. Щоб на цих даних приймати рішення: чи варто робити сайт, який сайт потрібен, які канали маркетингу потрібні, чи черговість запуском каналів маркетингу.

І, до речі, дуже затребуване, такого немає в інших компаній.

Отримати пропозицію
на аналіз БІЗНЕСУ
залиште контакти та спеціаліст з обліку ваших потреб та побажань підбере оптимальний тариф

    Менеджер вже чекає на Вашу заявку :)